Irány AMERIKA!

Fogalmam sincs, miért nem írtam még erről az útról, vagyis aki szemfüles, az olvashatta az első részleteket, de elmesélem, azóta mi világosodott. Irány Amerika 2019 tavaszán!

Onnan indultunk, hogy 400 euróért (128.000 Ft)  láttam egy utat, amiben a szállás és a repcsi is benne volt. Nem gagyi szállás és nem gagyi repülő, azt leszögezem.
Nyilván ott van a buli a dologban, hogy odacsábítanak egy csomó embert, akik majd jól elköltik az összes pénzüket Las Vegasban.

Némi töprengés (értsd: kétnapi győzködés) után lefoglaltuk az utat, és javítottunk egy kicsit a szobán – legyen szuperjó – és a repülő menetidején is faragtunk kb. 15 dollárért cserében 15 órát. Nem rossz biznisz asszem. 🙂

Persze 8 napot eltölteni Las Vegasban tök jó, ha van 8 bőröndnyi pénzünk és nem lehet minket levakarni a szerencsejátékokról, de nem erről van szó, szóval kifigyeltem, hogy mit lehet csinálni Las Vegas környékén.

Így jött ki, hogy megnézzük a Grand Canyont, a Hoover gátat, és San Diegót (Kalifornia).

Lehet, hogy autót bérlünk, de lehet, hogy buszos úton megyünk oda. Nincs ám annyira közel Las Vegas a Grand Canyonhoz, de egy egynapos túra keretében megoldható, a gát meg út közben ott fog „virítani” nekünk, ott is megállunk majd.

irány Amerika - Grand Canyon

Persze először Los Angeles volt a cél, de ott annyi a látnivaló és főleg a kipróbálandó dolog, hogy arra eleve legalább egy hetet szánnék szívem szerint, szóval majd legközelebb.
(Jó, igen, tudom, „legközelebb” de mostanában úgy gondolom, hogy ha egyszer eljutunk valahova, akkor oda miért ne juthatnánk el újra?)
San Diego mellett azért döntöttem, mert láttam Magyarósi Csaba videóit a részről és elég meggyőző volt.

Már csak valahogy el kell jutni Las Vegasból San Diegóba. De megint mákunk volt, mert a Flixbus – német buszos óriáscég – épp arra terjeszkedik és épp 4,5 euróért (1400 Ft) adta a jegyeket irányonként a 600 kilométerre. Naná, hogy megvettük. Ráadásul éjszakai busz, tehát lehet rajta aludni. Elvileg.

San Diegoban 2 éjszakát leszünk. Megnézzük a tengerpartokat, jókat kajálunk, megnézzük az anyahajót és az is lehet, hogy átmegyünk Mexikóba. Majd kiderül. A szállást elég nehéz volt kiválasztani, de végü ez nyert.

Szóval itt tartunk. Irány Amerika, el sem hiszem! 🙂

Tervezek majd írni főleg magunknak tervezett programot, összeírom a látnivalókat, menetrendeket, árakat, szóval fogtok még olvasni arról, hogy irány Amerika! 🙂

Update:

végül letettünk a buszozásról (fene sem fog ennyit zötykölődni) ezért inkább repcsivel mentünk.
A buszjegy árát megkaptuk voucherben, tehát lesz majd belőle egy remek egynapos Balti-tenger kiruccanás ha nyáron meleg lesz 🙂
A repjegy 80 dollár volt retúr fejenként és csak egy óra volt az út.
A szállásból pedig olcsóbbat választottam, hogy a San Diego kiruccanást a keretek között tudjuk tartani.
Itt olvashatod az élményeinket San Diegoról.