Egy emlékezetesen jó vacsora Rómában

Átutazóban voltunk Rómában, épp csak egyetlen éjszakát töltöttünk ott és már mentünk is tovább Genovába. (Egy olasz éjszakai, hálókocsis vonaton, de erről itt fogok majd hosszabban mesélni, hátha jól jön valakinek a tapasztalat.) Este volt már amikor megéheztük és bár nekem nem szokásom a vacsorázás de Olaszországban nem lehet kihagyni, mert ezek az olaszok remekül főznek. Meg hát egy vacsora Rómában lehet rossz? Nem!
Figyelem, határozottan nem fizetett hirdetést látsz, azért születik a poszt, hogy magamnak is megörökítsem az alábbi carbonara-t.

Bementünk az étterembe, ami a szállásunk mellett volt, nem sokat agyaltunk azon hova is üljünk be. Megkaptuk az étlapot és rögtön megakadt a szemem ezen a sárga lapon:

Emlékezetesen jó vacsora Rómában

Már ez a 3 verzió is igen jól hangzott, nem is nagyon tudtunk választani, aztán végül a halasat választottam, a férjem meg minden mást is. 🙂 A hal és a leves, amit kihoztak fantasztikus volt, de ami a leges legjobb volt, az a carbonara.
Én nem vagyok egy nagy tésztás, de ez annyira de annyira finom volt, hogy szerelmes lettem ebbe az ételbe.
A hely neve La Lupa, címe: Via Marghera, 37, 00185 Roma RM, Italy

Legnagyobb örömömre pont oda sikerült ülni, ahonnan beláttam a konyhába, így ki tudtam figyelni azt, mit és hogyan főz a szakács. Vagyis a szakácsok mert ketten készítették az ételeket és a három pincér meg szaladgált az ételekkel és egyebekkel a vendégek között.
Szóval ha itt szeretnétek enni, akkor ajánlom ezt a helyet és a carbonara spagettit!
Hozzáteszem, hogy a többi étel is nagyon finom volt!