Irány Görögország!

irány Görögország

Teljesen kiszámíthatatlan a helyzet az egész világon, ráadásul egyik napról a másikra hoznak fontos döntéseket, amikhez alkalmazkodni kell. De majd egyszer ennek is vége lesz.

Bár a múltkor megírtam, hogy 2020-ban hova utaztunk, lezártam az évet, de aztán mégsem úgy lett. Legalábbis elvileg. Majd kiderül, ha odaérünk ahova tartunk 🙂

Irány Görögország!

Berlinben teljesen máshogy áll a helyzet, mint Magyarországon, itt nincsenek lezárva a határok, lehet utazni mindenfelé. Vannak ugyan „ide inkább ne menj” helyek, de azt is hozzáteszik, hogyha valakinek pont arra van dolga, akkor menjen, csak teszteltesse magát ha visszajött. Szerintem korrekt eljárás.
Mivel a németek nagy utazók, elég rendszeresen jelenik meg a veszélyes országok listája, meg az olyan összefoglalók is, amikben leírják hogy a közelgő tanítási szünet alatt hova lehet mindenféle megkötés nélkül utazni.
Így jutottunk Görögországhoz.
Azt nem tudom írtuk-e, de volt egy elbukott görög utunk pár hete, abba a magyar kormány határzára kavart be. Akkor Mykonoszra mentünk volna, majd onnan Naxos – aztán valamelyik pici sziget a sok közül (de nem Iraklia, mert ott már voltunk) – és innen mentünk volna Santorinire. Jól hangzott a terv, csak nem jött össze. Pedig már elterveztem, hogy egy tök szupi szállodába megyünk a jó kilátásos részhez. De majd jövőre.

Irány Görögország! Irány Szaloniki!

Aztán most, hogy már igencsak ősz van, már inkább az a cél, hogy egy pár napig máshol legyünk, hogy lássuk a tengert, hallgassuk a tenger hullámzását.
Kell egy kis szünet.
Nyolc hónapja vagyunk itthon kisebb megszakításokkal, ami rekord mert soha nem utaztam még ilyen keveset, vagyis igen de azok nagyon más idők voltak még.

Szóval irány Szaloniki mellett egy kis falu, ami normál esetben egy olyan hely lenne, amit nem tűznék ki célul, de most a „menjünk valahova” a cél, jó lesz ez is.

Mit fogunk csinálni?

Semmit.

5 napra megyünk. Öt napig semmit sem fogunk csinálni. Szerintem annyi lesz a tevékenység, hogy az amúgy jól kinéző, közvetlen tengerparti szállodánk elé kibattyogunk a partra, lefekszünk a homokba és olvasunk. Meg eszünk. Meg süttetjük a hasunkat a napon.
Nem nagy program, tudom. De ez most egy kis luxus lesz.
Egy wellness szállodát néztünk ki, ami engem nem vonz, de a kényelmes része igen. Lesz reggeli, lesz feltehetőleg kényelmes ágy és -ez a legfontosabb- máshol leszünk végre. Meg amúgy is „bukok” a jó szállodákra.
Majd mutatok képeket, hogy milyen a hely, meg lesz élménybeszámoló is.
(Tanulni fogok egyébként, lesz két webinárium is míg ott leszünk, kell a fejlődés felkiáltással.)

Hát, ennyi lesz. Kis kikapcsolódás. Eszünk muszakát, giroszt és sok halat. Kicsit máshol Ennyi.