Sok nap Magyarországon

sok nap Magyarországon

Sok nap Magyarországon 2022 januárjában.

Röviden: gyönyörű dombok, jó kaják, szép helyek, szuper előadás az Erkelben, majd jó mozi és gyors ügyintézés.

Úgy esett, hogy bármennyire is azt gondoltam, hogy a berlini reptér annyira fos, hogy egy átlagos hétköznap délelőtt képtelen egy gépet időre kezelni, végül kiderült, hogy nem is olyan tragikus a helyzet.
Időben indultunk és időben érkeztünk Magyarországra és minden rendben volt. (Első ilyen alkalom az új reptér átadása óta!)
Miután megérkeztünk, gyorsan felvettük az autónkat. Az autót megint a Foxrenttől béreltük, de most nem Suzukit kaptuk, hanem egy Hyundai i20-ast. Nem egy hatalmas jármű, de nem féltem benne. Robogtunk is azonnal a hegyek felé, várt Bükkszentmárton, ahol kinéztünk egy házikót (amúgy hatalmas házat) a hozzá tartozó csöppnyinek nem mondható méretű telekkel.

sok nap Magyarországon

A ház végül nem jött be, de nem bántuk hogy erre szántuk az időnket mert mint tapasztalat tetszett és hasznos volt.
Mivel már a nap is lement mire megnéztük az egész birtokot, végül Egerben töltöttük az éjszakát.

Eger még mindig szép. Utoljára tavaly jártunk ott, akkor nagyon meleg volt, 40 fok körüli hőmérséklet, most viszont -6 fok volt és fújt a szél. Nem volt kellemes az esti séta.

A szállásunk a Senator házban volt, ahol az ágy puha volt. Már megfigyeltem, hogy vannak azok az emberek, akik azt szeretik ha az ágyba bele lehet fulladni mint a tengerbe mert ráfekszik és rögtön a padlóig süllyed benne, oldalt a matrac meg emelkedik az egekbe. Aki ezt az ágyat szereti, valószínűleg nem rendelkezik csontokkal, gerinccel és egyéb szilárd, masszív dologgal a testében, különben nem venne ilyen ágyat.
A kemény matrac vagy ágy viszont tartja az embert, lehet benne gerincsérülés nélkül is aludni. Szóval itt nem a kemény matrac volt, hanem a puha. Nem a szétaludt fajta, hanem amit eleve ilyennek gyártottak.
Este még elmentünk a városba sétálni, de nem vittük túlzásba a dolgot a hidegben. Szépen ki volt világítva minden, ez nagyon tetszett.

sok nap Magyarországon

Másnap reggel 7-től lehetett reggelizni, így reggel fél 8 körül lementünk a reggelizős helyre. Elég riasztó dolgot láttunk és hallottunk mert egy orosz/ukrán kisgyerek fuldokolva köhögött végig míg ott voltunk, az anyja pedig még csak rá sem szórt, hogy tegye a kezét a szája elé. Aztán, hogy a bacikat jobban szét tudja szórni, hatásosabb legyen áldásosnak nem mondható tevékenysége, fogta az anyja, a karjára ültette a folyamatosan köhögő gyereket és így már a magasból szórhatta a bacijait a kikészített kajára.  Pont erre van szükség ilyenkor covid idején!
Mindenképp kérni szerettem volna, hogy egy ilyen eleve kockázatos, bonyolult és kiszámíthatatlan utazás azzal kezdődjön, hogy benyalok egy kis covidot és egy kellemesnek nem mondható karantnkórházba (ha van ilyen Magyarországon) vagy karantén hotelben kelljen töltenem azt a két hetet, amit arra szántam, hogy Dubajban, Ománban és Abu Dhabiban múlatom az időmet és januárban fürdök a tengerben.

Húztuk is el a csíkot azonnal.

A terv az volt, hogy elmegyünk és megnézzük a kedvenc nógrádi falvainkat, és ez így is történt. Az idő csodás volt, sütött a nap ezerrel, nem fújt a szél, viszont még mindig mínusz fok volt.
Bejártunk mindent, láttunk hegyet, völgyet, dombot és mindenféle állatot. Tök jó volt!

sok nap Magyarországon

Délután 1-re értünk Budapestre, ahol leadtuk a járművet majd elvittek minket a reptérre.

Mivel bőröndünk is volt, így először valami olyan helyen akartunk enni, ami útba esik a nyugatinál lévő szállásunk felé.
A Gozsdu udvaron keresztülmentünk, láttunk egy csomó embert, és meglepve tapasztaltuk, hogy nyílt egy Jamie Oliver étterem ott. Az étlapja elég szimpinek tűnt, így nem hezitáltunk sokáig, bementünk.
A kaja jó volt, én a nagy kedvencemet, oldalast ettem, a gyerek hamburgert az aranyos férjem pedig már nem emlékszem mit.

sok nap Magyarországon

A szállásunk szuper volt. Kényelmes ágy, tisztaság és kellemes dizájn az elhelyezkedéséről nem is beszélve, ami tökéletes volt mert pont a Nyugatinál volt.

sok nap Magyarországon - Erkel

Vasárnap este az Erkel színházba voltunk hivatalosak mert akkora mázlink volt hogy pont Strausstól a Denevért adták. És micsoda előadás volt!

Már az előző darab amit láttunk az is kiemelkedően jó volt, de ez is legalább olyan jó volt. Tök jó lenne gyakrabban látni ilyen előadásokat!

Mire hazaértünk már rohadtul fáradtak voltunk.

Hétfőre az volt a terv, hogy találkozunk Danival, eszünk az indiaiban, moziba megyek a gyerekkel és egyéb ilyen szuper dolgok.
Minden így volt, az Indigó indiai étteremben újra tudnak főzni, ráadásul az egyik kajánkat a Karcsi kifőzdében fogyasztottuk, amit azonnal kineveztünk törzshelynek mert nagyon jó a kaja, jó helyen van és még olcsó is. Szuper párosítás!

A Moziban a Gucci-t néztük meg, ami nagyon tetszett. Egész más volt, mint amire számítottam. 🙂

sok nap Magyarországon

Kedd délután indult a gépünk tovább Dubajba, ahol kellemes két hetet töltöttünk melegben a tengerparton és arról ne is beszéljünk, hogy a Costa Firenze egy szép hajó, amin volt szerencsénk egy hétig vendégeskedni. Így ahogy volt, szuper volt minden és végre nem másfél napos villámlátogatásra érkezeztünk. Így telt a sok nap Magyarországon.