2021. október 14 – helyzetjelentés

Tényleg úgy tűnik, hogy az élet visszatér(t) a normál kerékvágásba. 2021. október 14-én béke van és nyugalom, kicsit hideg, de az idei nyár itt hidegebbre sikeredett, mint kellett volna és elvileg a tél sem lesz túl meleg. Sőt. Az átlaghoz képest hidegebb telet várnak a magaslégköri  blabla miatt, de remélem ez annyira nem fog keményen érinteni.

Utazások állása

Szeptemberben egy szuper hetet töltöttünk a napfényes és akkor túl meleg Szicíliában és végre még az Etnára is sikerült felmenni. Ennek örülök mert eddig bosszantott, hogy ott voltunk (7 éve), de nem tudtunk felmenni. De most végre sikerült! 🙂
Hozzáteszem, hogy kezd jönni a régi szériánk, miszerint ahonnan távozunk, ott tuti történik valami.
Róma és Vatikán: lemond a pápa
Brüsszel: másnap terrortámadás a reptéren
Catania: eljövünk és két napra rá tornádó pusztít és elönti a várost a víz. 🤔
Na, ezeket ne tudja meg az anyósom mert szétrettegi magát még utólag is és azt a téves következtetést szűri le, hogy az utazás veszélyes.

Kaptunk a Wizztől 2 x 250 eurót

Nem írtam róla mert még nem jutottam oda agyilag, de augusztusban a “csodás” új berlini reptér miatt törölték a járatunkat, miután vagy 4-5 órát vártunk a gépre. Mindig tolták 20-30 perccel a gép indulását, aztán éjfél körül közölték, hogy menjünk a nullás check-in pulthoz és ott majd felhomályosítanak mindenkit.
Pfff…. szerintem írok majd egy komplett posztot róla, de röviden annyi, hogy elvitték az utasokat egy négycsillagos szállodába, kaptunk reggelit meg mindent, majd másnap 11-kor elindultunk Bp-re.
Pár nappal később a Wizzair saját oldalán kitöltöttünk egy formot, aztán legnagyobb meglepetésünkre írtak, hogy hová utalják a 2x 250 eurót. 🤩 Szóval köszi Wizz, hogy szponzoráltad az egyik utunkat! Igyekszünk jó helyre utazni belőle 🙂
Hozzáteszem, hogy ez a második eset, amikor a Wizz fizet nekünk.

Ősz, helyzetjelentés

Fertőzöttek száma és az oltottak száma

Az RKI azt nyilatkozta pár napja, hogy valszeg elszámolták az oltottakat és már 85% van legalább egyszer oltva és 80% kétszer. Az új szabályozás szerint már nincs ingyen teszt a bürgereknek, mi több a 2G időszaka is egyre közelít, de szerintem nem merik meglépni hogy csak az oltott és a felgyógyult mehet be bárhova. Érdekes lesz és vélhetően nem lesz csatározásoktól mentes ha bevezetik.

Betelik a naptár

Egyre több a naptárban az utazásra lefoglalt időszakok száma és ha jól látom, akkor nincs is olyan hónap, amikor ne mennénk valahova. Igyekszem a bakancslistában szereplő helyeket és élményeket mielőbb meglátogatni és nem érdektelen helyekre utazni.

Costa a bal…sz

Nem fogok most sokat anyázni rá, de az egyik legfoglalt hajóutat törölték és áttették egy másik, trogyogább hajóra, ráadásul rövidebb ideig hajóznánk és még az ismeretlen kikötőt is kihagynánk. Ugye megfelel? Hát nem. Azóta többször jeleztük, hogy ez így nem szimpi és hogy a befizetett összeget legyen szíves a másik hajóutunkra áttenni, de eddig semmi reakció. 🙁

Ez van 2021. október 14-én. Az előző helyzetjelentéseket itt olvashatod.